14 Şubat 2009 Cumartesi

Ne kadar karisik gunler gecirdim.Bu kadar arka arkaya ,bu kadar denk gelmeleri?
Bisem keske dillerini ,anlayabilsem?Ne ima etmeye calistiklarini ,fakat yok tikaniyorum.Hyat akip gidiyor,ne kadar kiymetli her ani bazen oyle zamanlar geliyor ki bi sn yeyi bile yana yakila istiyorsunuz,muhtac oluyorsunuz.
...
Hic birseyi tam yapamamksoyle izah edim bi tarafi yamalarken diger tarafin -cat- die acilmasi ,bi yamaya daha ihtiyac duymak oldukca zor bu durum iste.
Ben simdi size nasil anlatim yada siz beni nasil benim istedigim gibi anlayabilirsiniz?Bunun icin cabalrim hic usemem,bogalar usengec olurmus;peki kabul ama bu konuda usengeclik yapamam ki ,dilim kurur ama anlatirim.Anlatirken kendimi de ikna edebilir miyim?
Lutfen edim...
Ben saglik olsunistiyorum,huzur istiyorum,anlasilmak istiyorum.
Bu kadar zor olmamali...

Hiç yorum yok: