23 Eylül 2010 Perşembe



Sonbahar kendini iyiden iyiye hissettirirken,ben yeni bir sey oluyor diye heyecanliyim,umutluyum,iyi olacak artik birseyler sanki oyle hissediyorum,isallah demeyi unutmadan...
Yuzume aydinlik yakisir benim ki hangi insana yakismaz oysa soluveriyorum hemen ve uzun suredir bu haldeyim,ama daha oncelerde de dedigim gibi hicbir hal kalici degildir.Kalici bir hal olamaz,haller devinimlidir.Hlakdir donerlerler,gecerler.Gecerken bu haller canin yanar,dagilirsin,hasta olursun,hasta halinle yakata durma geregini dusunup bi care ayaklanirsin,dostunu ve nihayet dusmanini anlarsin,uzulursun aglarsin ,az da olsa gulersin,bol bol dua edersin,yedigin yemege gordugun bulutlara,isittigin iyi niyetlere sukur edersin...
...
Sonbahar geldi birseyler iyi olsun artik,soguk hava usuyorum bugun pekcok,ellerim zaten buz mubarekler,ama derler ya -elleri soguk olanin yuregi simsicak olurmus-diye,yine buz gibi ellerimi elleriyle isitmayi hicbirakmayan sevgilim!-saolalim-
Ne guzel senin elin de sicak ,yureginde,sukur et:)...

Hiç yorum yok: