29 Eylül 2007 Cumartesi

BJK...................................


Bugun efendim BEŞİKTALIMIZLA galatasayarın maçları varmış derbi yani..

Ben böyle BEŞİKTAŞIMIZ dediğimde bazıları kızıo "hop haybeden beşiktaşlı olunmaz, hakkını ver hakkını "...Kulaklarımı tıkıyor ve gonlumle destek veriyorum takımıma ...2003 ten beridir kupamızı alamsak da olsun BEŞİKTAŞLI dediğin öyle olur çilekeştir bir nevi çile çeke çeke onlarda "kâmil insan mertebesine yükselmişlerdir....Kendimi bildim bileli özellikle ağbimin BEŞİKTAŞA duydugu sonsuz sevgi ,babamınsa bı okadar sakin bi Beşiktaş taraftarı olması verdiğim karar da ne kadar haklı oldugumu göstermiştir,çünkü BEŞİKTAŞLIoyledir gerektiğinde hırslı gerektiğinde ağır başlı:)

Gelgelelim bugunku maça ...Çok da heyecanlı geçmiyecek benim açımdan ki galatasarayı bi yerde kardes takım olarak gormekteyim...Asıl fırtına fenerle macımızda:)Onların o bitmek bilmeyen hırsları ,bizimse "kac kere hee kac kere saydırmayın ya kac kere yendık sızı" şeklindeki meydan okuyuşlarımız ve tabiki geçen seneye dair ızdırabımız:)

Bu aksam yer siyah gok beyaz,kara kartalımıza sonuna kadar destek veriyoruz...Dostluk kazansın tabii de hani biz kazansak da halezzetli olacagı tartışılmaz:)

1 yorum:

unforgiven dedi ki...

amma fanatiklik yaptın be kuuzm..onu bunu dinlemem gs bu akşam hayırlısıyla galip gelecek..bu arada feneri küçük yazmana koptum..:))