2 Ocak 2010 Cumartesi

bu resimeki iki kus,ordan bana ve burdan sana haberler getiriyorlar.avuclarimizin iclerine alip onlari sevip oyle yolluyoruz birbirimize.oylelikle hersey -ayni- kalabiliyor zaten.
...
ayni...
-degismis miyim?-sorusu cok can atici degil mi sevgilim? cunku birseyler oluyor,zaman sende ayri bende ayri akiyor gibi kabullenis var basinda isin.Giydigin yeni bir tshirt,sacinin kesilmesi ,benim aldigim berem hepsi ic yakici olabiliyor.
...
ama cabaliyoruz.zamanin ayri ayri demlerle ustumuzden akmasina izin vermiyoruz.zaman diyoruz akan su gibi yataklarini birlestirsin ve koskocaman bi yatakta aksin.bizim olsun ve izi kalsin...
ck zr hersey,kelimelere yuklenen anlamlar,yalniz kalislar o zor zamanlar ve sonra birden sesin ve oruntun ...unutuluyor hersey neyseki ,neyseki akil bir temizlik yapiveriyor ,bak diyor yeni guzel birsey bu sil o kotu zamanlarisimdiye odaklan ve sonra sen unutuyorsun sanki yataklarin icin de nefes alamicak gibi aglayan sen degilmissin,sanki geceleri uyuyamayan sen degilmissin gbi ,unutuluyor.
-sukur -diyorsun sadece.
...
bugun fotograflarini da gonderdin bana.ikili duygular arasinda kalamk dunyanin en yorucu ve en ic burkan hallerindendir.ama boyle secimler yapmak zorundayiz.buyumek boyledir degil mi sevgilim?buyursun ,olgunlasirsin.baktim resimlerine icim buklum buklum oldu.ordaydin bensizdin ve burda ben de sensiz.bole olurdu tabi ama yindede can aciyordu bi yerde.
iki duygu
bencllik ve ozlemislik...
sonra sordum sana ,en cok icimin acidigi karede;
guzel miydi peki limonta?
guzeldi ,ama bitti dedin.
birkez daha burkuldu icim.
biliyordum guzeldi iste buyuktu icilesiydi;lakin bekledim -bizim limonatalarimiz gibi degildi sevgilim -demeni.
...
olmadi .ben de kizmadim,kizamadim.cunku cok seyler vardi aklimizda kelimer cok ,anlatilicaklar coktu.
...
ama yine de burdan sorim,
-bizim limonatalarimiz kadar tatli miydi sevgilim...?-

Hiç yorum yok: