10 Ocak 2010 Pazar

Takvimlere bakmak kolaydir da,takvimlerden o gun sayilarin azalamasini izlemek zordur.Zaten gittin gideli yarim olmusken hersey,
bu yazilar yarim
bu uykular yarim
bu sesler ve bu muzikler ve sozler yarim
bu yollar sana gelmeyen yarim
bu yenilen yemekler yarim
bu is gorusmeleri
bu beklentiler
bu hayaller
su telefonun calma sesi
ve simdi bastiran su yagmur
hep yarim...
...
ve bu kadar yarimlar arasinda
yarim yarim birbirimizi tamamlamak icin su takvimlerin sayfalari cok agir.
yarim yarim birbirimizi tamamlamak icin gecmesini istedigimiz su zamanin gecisinde ,birbirimizi uzuslerimiz,hele dun sinirlari zorlayislarimiz cok -agir-.
...
yasayarak goruyor insan zaman cok zor ve kudretli.ben iyi olalim istiyorum baska bir beklentim hic olmadi ve olamaz.
dedim ya ben sana,ben dayanirim da su kotu zamanlar olmasa...
sen yine de,yapabildigin kadar sevgilim-dürtme içimdeki narıüstümde beyaz gömlek var-

Hiç yorum yok: