5 Ocak 2010 Salı


Bugun birden yattigim yerden kalktim ki agrilar icindeydim,bi bicak belili kesmeye calisti sanki tum gun;ama iste ne dusunduysem bi an kalktim ve annemin yanina gittim.Birseylerele ugrasiyordu yine,biraz iki bukluk oldum,sanci hissettim sonra kapinin esigine dayadim kendimi...
-anne ,dedim
-efendim,dedi
-biliyor musun biz boyle planlar yaparken Allah da yukardan bize bakip,gulumsermis...
annem durdu ,bana bakti.
-annem,olur mu Allah niye gulsun ,o mutlu olur ki dedi
-bilmem ki dedim ,oyle geldi aklima
-ama niye boyle karamsarsin ki sen ,dedi yuzu asildi
-yok ondan degil de ne bilim iste...
...
odama gittim uzandim,sancim siddetliydi.Plan derken hayal iste ona kaymisti aklim.
Cok hayal kurarim oysa ben ,bu durumda cok mu gulumsetiyorum Allah babayi...
Keske ben de gulumseyebilsem bu kadar su siralar,sevgilim gulmenin cok yakistigini soyluyor.
Gulmek istiyorum,guleyim,guzel olayim istiyorum.
Sen de gel birlikte guleleim olur mu canimin ici ve o icin cani?

Hiç yorum yok: